Informatikai implementációs szolgáltatások

Virtualizációs platform és felhő alapú rendszerek kialakítása

Virtualizációs rétegek kiépítése a hardver eszközök és szoftver licencek optimális kihasználása céljából (Hyper-V, VMware), illetve jól kalkulálható havi díjas felhős virtualizációs megoldások kiépítése (AWS, Azure).

Monitorozó és riasztási rendszer kialakítása

A már megtörtént és a közeljövőben megtörténő eseményekről az üzemeltető személyzet értesítése kulcsfontosságú a bonyolult informatikai rendszerek esetén. Egy jól felépített monitorozó rendszer segítségével proaktív módon lehet fenntartani az üzletmenetet. Az incidensek esetén kulcstényező az idő, és az üzemeltető szakember reakciója. Ebben nyújt segítséget a Zabbix rendszer, melynek implementációját végezzük.

Operációs rendszer és adatbázis rendszerek implementálása

Windows és Linux alapú technológiák, különböző informatikai feladatok kiszolgálásához. Az IT rendszerek kiszolgálására létrehozott adatbázisok implementálása, méretezés, telepítés, konfigurálás (MSSQL, MySQL, Oracle, NoSQL és PostgreSQL technológiák)

IT üzemeltetés

Az alábbi feladatok elvégzésével tudjuk támogatni üzletét:
  • A felhasználói informatikai eszközparkkal kapcsolatos problémák elhárítása
  • A felhasználói operációs rendszer és adatbázis komponensek frissítéseinek tesztelése, elemek frissen tartása; a telepített szoftverek folyamatos karbantartása
  • Géptermi hardverek és szoftverek folyamatos karbantartása és felügyelete (firmware, OS, DB frissítések illetve licenc gazdálkodás)
  • Központi vírusvédelmi rendszer kiépítése, karbantartása, frissítések kezelése
  • Központi monitorozó és riasztási rendszer kiépítése, kezelése, entitások bevonása és figyelések beállítása; proaktív és reaktív riasztások hangolása
  • Adat szinkronizációs mechanizmus karbantartása (dokumentum anyagok, levelezés, szakrendszerek adatai, üzleti adatok), rendszeres ellenőrzése, hibaazonosítás és elhárítás
  • Központi mentési rendszer kiépítése és kezelése (adatok mentése/archiválása/adathordozók biztonságos tárolása)
  • Felhasználók logikai kezelése (bővülés, jogosultságok kezelése)
  • Hardver eszközök rendelkezésre állásának folyamatos monitorozása
  • Rendszeres rendelkezésre állási riportok és vezetői összefoglalók készítése (heti, havi, igény szerint)

Árakkal és információkkal kollégáink szívesen állnak rendelkezésére a kapcsolat menü pont alatt.